În cadrul celei de-a 41-a ediții a C4DP, participanții au fost invitați să exploreze subtilitățile gândirii critice în procesul de achiziție de produse, servicii și idei alături de Marius Simion, specialist în strategii de vânzări si Customer Experience.
De la analiza construcției teoriilor conspirației și a fenomenului fake news, la examinarea impulsurilor care ne determină să achiziționăm, discuția a adus în prim plan influența factorilor subtili în deciziile noastre de consum.
Participanții au avut ocazia să analizeze modul în care organizarea magazinelor și mesajele cu impact emoțional pot influența alegerile noastre de cumpărare, dezvăluind mecanismele psihologice care stau la baza acestor procese. Împreună am explorat influența strategiilor de promovare în deciziile de cumpărare și am învățat cum să dezvoltăm o abordare mai conștientă în fața lor.
Acest workshop a fost nu doar o oportunitate de a investiga nuanțele procesului de achiziție, ci și un apel la dezvoltarea unei abordări mai conștiente și responsabile față de deciziile noastre de consum într-o lume tot mai inundată de informații și stimuli comerciali.